جنسیت
        

سن
                                        

وضعیت تاهل
                        

تحصیلات
                

شغل










سطح درآمد (ماهیانه)
                        

دانش استفاده از کامپیوتر
        

دسترسی به اینترنت در منزل / محل کار
        

دسترسی به موبایل
        

سهولت
کاملاً موافق تا حدی موافق نظری ندارم تا حدی مخالف کاملاً مخالف
1 من می توانم در هر زمان و هر کجا دسترسی داشته باشم.
2 بدون معطلی و ایستادن در صف به انواع خدمات بانکی دست می یابم.
3 صرفه جویی در وقت در مقایسه با بانکداری متعارف رخ می دهد.
4 استفاده آسان ازمبادلات بین بانکی به صورت الکترونیکی میسر شده است.
5 محیط بانکداری مجازی کاربر پسند است.
6 ورود به بانکداری مجازی راحت است.
7 دسترسی به حساب کاربری در زمانی که خارج از کشور هستم آسان است.
8 من به طور منظم جزئیات مبادلات و حساب کاربری ام را از طریق بانکداری مجازی چک می کنم.
9 من فکر می کنم که سطح دانش کامپیوتری ام برای تداوم استفاده ام از بانکداری الکترونیکی مناسب است.
دسترسی
کاملاً موافق تا حدی موافق نظری ندارم تا حدی مخالف کاملاً مخالف
1 به اینترنت به صورت مداوم دسترسی دارم.
2 در صورت اعمال هرگونه هزینه از سوی بانک بر روی حسابهای من، جزییات آن در بانکداری مجازی قابل مشاهده است.
3 سایت دارای جزئیات درباره چگونگی اخذ تسهیلات و اعتبار در حساب جاری می باشد.
4 سایت دارای جزئیات درباره چگونگی انتقال وجوه بین حساب ها می باشد.
5 سایت دارای جزئیات درباره نرخ سود در سایربانکها و موسسات اعتباری می باشد.
6 سایت دارای جزئیات درباره نرخ تبدیل ارزهای خارجی می باشد.
7 سایت دارای جزئیات درباره هزینه ارائه خدمات بانکی می باشد.
8 سایت دارای جزئیات درباره ترتیبات امنیتی می باشد.
9 سایت دارای اطلاعات تماس برای انجام و پیگیری شکایات می باشد.
10 سایت دارای صفحه سئوالات متداول می باشد.
11 سایت دارای موتور جستجو می باشد.
امنیت
کاملاً موافق تا حدی موافق نظری ندارم تا حدی مخالف کاملاً مخالف
1 نام کاربری و کلمه عبور (رمز) مجاز مهم است.
2 من نام کاربری و کلمه عبورم برای دسترسی به بانکداری مجازی را در کامپیوتر ذخیره نمی کنم.
3 من کامپیوتر را در حالی که متصل به خدمات بانکداری مجازی هستم بدون مراقب رها نمی کنم.
4 ایجاد اعتماد در کاربران بر میزان تقاضای ایشان برای اخذ خدمات بانکداری الکترونیکی تاثیر می گذارد.
5 به دست آوردن رمزهای کاربری با روشهای متقلبانه امکان اجازه دسترسی به حساب مشتریان را به هکرها می دهد.
6 به نظرمن ثبت نام در بانکداری مجازی قبل از به دست آوردن اطلاعات لازم از خدمات آن ضروری نمی باشد.
7 بانک در اصلاح تراکنشهای اشتباه/ناموفق الکترونیکی قابل اعتماد است.
8 بانکداری مجازی در جبران خسارتهای ناشی از مسایل امنیتی سیستم بانکی قابل اعتماد است.
9 من از سیستم امنیتی بانکداری مجازی راضی هستم.
حریم خصوصی
کاملاً موافق تا حدی موافق نظری ندارم تا حدی مخالف کاملاً مخالف
1 اطلاعات محرمانه مشتریان به صورت امنی از بانک به مشتریان منتقل می شود.
2 اطلاعات مالی مشتریان ممکن است توسط بانک به شرکت ها یا سازمانهای دیگری منتقل شود.
3 اشخاص ثالث قادرند از طریق بانکداری مجازی به اطلاعات مالی مشتریان دست یابند.
4 بانک اطلاعات مشتریان را خصوصی و محرمانه نگه می دارد.
5 من به حفاظت حریم خصوصی کاربران توسط بانک اعتماد دارم.
6 بانک به صورت مستمر سیستم بانکداری مجازی را برای ارتقای امنیت داده های کاربران ارتقا می دهد.
طراحی
کاملاً موافق تا حدی موافق نظری ندارم تا حدی مخالف کاملاً مخالف
1 صفحات بانکداری مجازی از حیث طراحی و چیدمان اجزا جذاب است.
2 سایت دارای گرافیک جذاب و رنگ بندی مناسب است.
3 طراحی وب سایت اطلاع رسانی و بانکداری مجازی در ترغیب کاربران به استفاده از آنها مهم است.
محتوا
کاملاً موافق تا حدی موافق نظری ندارم تا حدی مخالف کاملاً مخالف
1 دستورالعمل های کاربری و راهنمای استفاده از بانکداری مجازی واضح و آسان هستند.
2 منوهای دسترسی به خدمات بانکداری مجازی به صورت واضح و ساده به من اجازه انجام راحت مبادلات بانکی الکترونیکی را می دهند.
3 اطلاعات قابل دسترس بر روی سایتهای بانک معتبر و قابل اتکا هستند.
4 با توجه به امکانات موجود و اطلاع رسانی انجام شده در زمانی که با مشکل مواجه می شوم مایلم از واحد خدمات مشتریان بهره ببرم.
5 خدمات بانکداری الکترونیکی در مقایسه با زمانی که من برای اولین بار شروع به استفاده کردم ارتقا یافته است.
سرعت
کاملاً موافق تا حدی موافق نظری ندارم تا حدی مخالف کاملاً مخالف
1 در هنگام استفاده از بانکداری مجازی، اتصال من به این خدمات به دلایل مختلف به صورت مکرر قطع می شود.
2 به علت سرعت خوب پیمایش راحتی در سایت بانک و بانکداری مجازی دارم.
3 تراکنشهای مالی بدون معطلی و بصورت کارآمدی انجام می شوند.
4 سرعت پاسخ به شکایات الکترونیکی رضایت بخش است.
5 سرعت جریان مبادلات مالی بر بستر بانکداری مجازی سریع تر از کانال های بانکداری سنتی(شعبه محور) است.
هزینه ها
کاملاً موافق تا حدی موافق نظری ندارم تا حدی مخالف کاملاً مخالف
1 قیمت کامپیوتر در کشور معقول و مقرون به صرفه است.
2 هزینه اتصال به اینترنت مقرون به صرفه است.
3 بانکداری مجازی هزینه کمتری را برای انجام مبادلات مالی اعمال می کند.
4 هزینه خدمات ارائه شده بر بستر بانکداری مجازی قابل قبول می باشد.
5 بانکداری مجازی به صورت سالانه هزینه ای را از مشتریان اخذ می کند.
6 من به استفاده از خدمات بانکداری مجازی ادامه می دهم حتی اگر بانک هزینه سالانه اعمال کند.
7 استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکی منجر به صرفه جویی در زمان می شود.
8 حتی اگر نیاز به پرداخت هزینه ی پایینی برای هر تراکنش باشد به استفاده از سیستم بانکداری مجازی ادامه خواهم داد.
رضایتمندی
کاملاً موافق تا حدی موافق نظری ندارم تا حدی مخالف کاملاً مخالف
1 من فکر می کنم که تصمیم درستی برای استفاده ازخدمات بانکداری مجازی گرفته ام.
2 تجربه ای که من از بانکداری مجازی داشته ام رضایتم را فراهم کرده است.
3 به طور کل˛ من از دقت و سرعت سایت بانکداری مجازی در انجام تراکنشهای مالی راضی هستم.
4 به طور کل˛ من از کلیه ی خدماتی که از سایتهای بانک پاسارگاد دریافت می کنم راضی هستم.
وفاداری
کاملاً موافق تا حدی موافق نظری ندارم تا حدی مخالف کاملاً مخالف
1 من قصد ادامه دادن ارتباطم بانکداری مجازی پاسارگاد را دارم.
2 بر پایه تجربیاتم˛ من احتمالا ارتباطم با بانکداری مجازی را در ماههای آینده ادامه می دهم.
تبلیغ دهان به دهان (WOM) مثبت
کاملاً موافق تا حدی موافق نظری ندارم تا حدی مخالف کاملاً مخالف
1 من بانکداری مجازی را به دیگر مشتریان پیشنهاد می دهم.
2 اگر کسی از بانکداری مجازی انتقاد کند، من به جنبه های مثبت این خدمات اشاره می کنم.