مرکز ارتباط با مشتری (CRM)

مرکز ارتباط با مشتریان بانک پاسارگاد به منظور پاسخگویی به سوالات مردم و مشتریان گرامی و دریافت بازخورد از فعالیت ها و محصولات مختلف بانک ایجاد و آماده خدمت رسانی می باشد. بدین منظور شما می توانید سوالات، نظرات و شکایات خود را از کانال های مختلف طراحی شده ارسال و پاسخ های لازم را در اسرع وقت دریافت نمایید.

ارتباط پیامی آنلاین

تلفن مرکز: 82890-021

راهنما و فرآیند ثبت و پیگیری

ثبت نام و ورود اطلاعات کاربر در صورت نیاز
دریافت حساب کاربری و ورود
ثبت نظر، شکایت و مغایرت
دریافت کد پیگیری
بررسی نظرات توسط کارشناسان
ارایه پاسخ از روش های مختلف درخواست شده
ورود مجدد کاربر
پیگیری و ارزیابی پاسخ

ارسال و پیگیری نظر، مغایرت و شکایت

با توجه به اینکه ممکن است سوال شما در بخش سوالات متداول مطرح شده باشد، لطفا پیش از طرح سوال جدید از این بخش بازدید نمایید. ‫در صورتی که مایل به پرسش سئوال جدید یا ارائه نظر، شکایت، پیشنهاد و انتقاد و ثبت مغایرت شتابی می باشید، روی لینک زیر کلیک نمایید

نظرسنجی

‫بدیهی است نظرات سازنده شما ، سروران گرامی در جهت اصلاح و بهبود کیفیت خدمات بانک مورد استفاده قرار خواهد گرفت.برای شرکت در نظر سنجی بر روی لینک زیر کلیک نمایید.
برای مشاهده اسامی برندگان شرکت کننده در نظرسنجی و نظام پیشنهادات بر روی لینک زیر کلیک نمایید.
برای مشاهده خلاصه گزارش نظرسنجی های میدانی می توانید از لینک زیر استفاده فرمایید.
توجه: موارد فاقد اطلاعات (نام، نام خانوادگی و شماره تماس) قابل پیگیری نمی باشند همچنین هر ماه به تعدادی از شرکت کنندگان که نظرات ارزنده ای از طریق سامانه نظرسنجی و سایر کانال های ارتباطی ارسال نمایند هدایایی به رسم یادبود تقدیم خواهد شد.