سامانه دعوت به همکاری بانک پاسارگاد (HRM) - سوالات متداول

    • هر متقاضی تنها یکبار و برای یک زمینه شغلی می تواند در سامانه دعوت به همکاری ثبت نام نماید. در هر نوبت دعوت به همکاری، رزومه تمام افرادی که قبلاً ثبت نام نموده و هم چنان دارای شرایط اولیه پذیرش هستند، بررسی خواهد شد. در صورت نیاز به تغییر اطلاعات فردی و یا تحصیلی، با استفاده از کد رهگیری و با مراجعه به قسمت ویرایش نسبت به تغییر فرم ثبت نام اقدام نمایید.
    • برای دریافت کد رهگیری، اطلاعات مربروط به کد ملی، پست الکترونیک و تلفن همراه وارد شده در قسمت بازیابی کد رهگیری، می بایست همان اطلاعات وارد شده در هنگام ثبت نام اولیه باشد. کد رهگیری تنها به پست الکترونیک ارسال می شود، لذا چنانچه شماره همراه تغییر نموده و یا درحال حاضر خاموش می باشد؛ نیز لازم است همان شماره ای که در زمان ثبت نام در سامانه درج شده است، در قسمت بازیابی کد رهگیری وارد شود.