• نمونه دعوت به همکاری بانک را تکمیل کرده اید ولی با شما تماس گرفته نشده.

  • در صورتی که متقاضی دارای شرایط و ضوابط شغل مورد نظر باشد؛ پس از بررسی های لازم، بر اساس اولویت های دعوت به همکاری و در صورت نیاز بانک، دعوت از متقاضی صورت می پذیرد.
    مدت زمان انتظار متقاضیان برای دعوت به مصاحبه، به شرایط ایشان و اولویت های بانک بستگی دارد و تاریخ ثبت نام متقاضیان در این خصوص تاثیرگذار نمی باشد.




  • به هنگام ثبت نام با پیام (کد ملی: شما قبلا در سیستم ثبت نام کرده اید) روبرو شده اید.

  • متقاضی قبلا ثبت نام کرده است و اطلاعات وی در سامانه دعوت به همکاری بانک پاسارگاد موجود می باشد و دیگر نیازی به ثبت نام مجدد نمی باشد.



  • به هنگام ویرایش اطلاعات با پیام (اطلاعات شما در سیستم موجود نمی باشد) روبرو شده اید.

  • با توجه به لزوم بارگذاری مدارک در سامانه ثبت نام جدید بانک پاسارگاد، چنانچه متقاضی دارای شرایط اولیه می باشد؛ اقدام به ثبت نام نماید.



  • چگونه اطلاعات ثبت شده در سامانه را ویرایش کنید؟

  • با مراجعه به این آدرس و وارد کردن پست الکترونیک، کد ملی و کد رهگیری می توانید اطلاعات ثبت شده را ویرایش کنید.



  • به مصاحبه اولیه دعوت شده اید، چگونه وضعیت جذب خود را پیگیری کنید؟

  • در صورتیکه در مصاحبه اولیه شرکت کرده اید، نیازی به پیگیری اینترنتی و یا تلفنی متقاضی نمی باشد. در صورت نیاز و داشتن شرایط با متقاضی تماس گرفته می شود.



  • کد پیگیری خود را فراموش کرده ام ، چگونه اطلاعات خود را ویرایش کنم؟

  • در صورتیکه کد پیگیری خود را فراموش کرده اید با مراجعه به این بخش وارد کردن کد ملی، شماره شناسنامه و تاریخ تولد خود می توانید‌آن را بازیابی نمایید.
    در صورت صحیح وارد کردن اطلاعات ذکر شده کد پیگیری به آدرس پست الکترونیکی شما که در هنگام ثبت نام ذکر کرده اید ارسال خوهد شد.
    در صورت عدم دریافت نامه در Inbox لطفا بخش مربوط به Bulk و Spam را کنترل نمایید.